Isnin, 16 Januari 2012

:::PESANAN BUAT SAHABATKU:::


Sahabat,
aku bangga memilikimu
sebagai sahabatku...
Kau selalu berada bersamaku
tika senang dan susahku...
Sahabat,
Maafkan setiap
kekasaranku padamu selama ini,
Maafkan setiap perkara yang membuat
hatimu terguris dengan
tingkah laku ku selama ini...
Andai kau tahu
aku sangat menyayangimu
wahai sahabatku...
Sahabat,
aku berdoa pada pencipta
agar diperkukuhkan lagi
persahabatan kita
hingga ke akhir hayat kita bertiga..
Sahabat..
Terima kasihku ucapkan
kepada kalian berdua kerana sudi
menjadi sahabatku...
Terimalah aku apa adanya
janganlah dinilaiku hanya pada
paras rupa dan kekuranganku..
Aku hanya manusia biasa
yang tidak pernah lari
dari melakukan kesilapan..
Sahabat...
ku titipkan pesanan ini
khas untuk kalian berdua
agar kalian terus
mengingatiku hingga
keakhir hayatmu
SAHABAT.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan